WWW.REFERATCENTRAL.ORG.UA - Я ТУТ НАВЧАЮСЬ

... відкритий, безкоштовний архів рефератів, курсових, дипломних робіт

ГоловнаПолітологія, Політика → Прем'єр-міністр Юлія Тимошенко (науковий реферат) - Реферат

Прем'єр-міністр Юлія Тимошенко (науковий реферат) - Реферат

підтримують Буняка). УНА-УНСО, не виключено, може надати своїх хлопців для агітаційної роботи.
В одній із львівських друкарень видрукувано спецвипуск газети "Патріот України" (тираж - 600 тисяч), у якій із 2 по 13 шпальту розміщено "Українську абетку виборця". Там серед іншого є "10 заповідей виборця", "10 заповідей телеглядача", матеріали, що обгрунтовують готовність українського суспільства прийняти жінку в ролі керівника країни(!).
Без жодної напруги обласний штаб БЮТи розміщає рекламні матеріали на шпальтах найбільш тиражних в області і Західній Україні видань "Високий замок" та "Експрес".
У Львові Юлія Тимошенко відтягує на себе голоси "Нашої України": той, хто не дочекався від Ющенка опозиційності, - йде під стяги "Блоку Тимошенко". І таких, повірте, на Галичині чимало.
....Якщо виходити з того, що в першій "прохідній" двадцятці партсписку "Блоку Юлії Тимошенко" одразу троє вінничан, подільський регіон має сприйматися блоком як ключовий. Тим часом реальна ситуація більше схожа на армійський огляд, коли на плац вигнали всі танки, що на ходу, залишивши в ангарах лише металобрухт. І навіть більше.
Якщо глава УСДП В.Онопенко (№4) належить до вінничан лише за місцем народження, то Анатолій Матвієнко (№2) і Олег Юхновський (№19) пішли в список, фактично без бою здавши свої мажоритарні округи і не залишивши на них навіть наступників. Не краща ситуація і з наступними ешелонами, де просто відсутні бодай якісь помітні особистості. Тому, здається, заява Анатолія Матвієнка в листопаді минулого року на конференції обласної організації "Собору" про наміри привести до влади в органи місцевого самоврядування разом із політичними партнерами як мінімум 30% партійців - не більш ніж побажання.
Сьогодні, по суті, вся агітаційна кампанія БЮТИ на Вінниччині зводиться до великих передруків (не за красиві очі, звісно) однією із найтиражніших місцевих газет, "33 канал", ідеологічних статей зі щоденної "ВВ". Що досить дивно, оскільки партійці, наскільки відомо, на фінансовий голод не скаржаться. На що витрачаються кошти "леді Ю" - питання, звісно, цікаве. Цілком можливо, воно безпосередньо пов'язане з нападом на їх розподільника в області пана Пастушенка, який зараз лежить у лікарні з тяжкою травмою голови.
Місцевих же "політичних інвесторів", як і адмінресурсу, у БЮТи на Вінниччині немає. Ті, хто ще за часів Матвієнка-губернатора фінансував провладну партію, так і залишилися при ній у ролі номенклатурного бізнесу. Можливо, дехто і поклав би кілька яєць у кошик БЮТи, але досі не наважуються.
На Херсонщині до блоку БЮТи входять осередки чотирьох партій: УРП (360 членів), "Собор" (приблизно 300 членів), УСДП (близько кількох десятків чоловік) і "Батьківщина", найбільша з усіх. Налічує понад 3000 членів. Рейтинг блоку невисокий, від 0,55 до 2% за даними різних досліджень. Сам блок оцінює свій рейтинг вище - до 5%. Керівництво штабу цілком упевнене в проходженні 4-відсоткового бар'єру по області. В усіх мажоритарних округах кандидати від блоку зареєстровані як самовисуванці.
Нинішній обласний лідер "Батьківщини" - Петро Макушев, 1960 року народження. За фахом - юрист, останнє місце роботи - Міжнародний інститут бізнесу, заклад із недержавною формою власності. Не працює від літа минулого року. При подачі анкети вказав недостовірні дані про місце роботи, що послужило причиною відмови від реєстрації. Після внесення змін в анкету був усе ж таки зареєстрований, однак первинну відмову від реєстрації трактує як переслідування за переконання. За ним значиться ще один екстравагантний вчинок. 11 лютого подав в окружну комісію заяву такого змісту (цитую дослівно): "Прошу скасувати мій виступ на телебаченні та радіо у зв'язку з моєю відмовою. А виділені на виступ кошти переказати на розрахунковий рахунок". Далі наводиться р/р у Херсонському облуправлінні ОБУ і підпис Макушева. За годину до засідання комісії заяву було відкликано, швидше за все, на настійну вимогу емісара з Києва.
Дуже непогані перспективи "Блок Юлії Тимошенко" міг би мати в Донецьку, оскільки шахтарі свого часу високо оцінили результати її віце-прем'єрства. Гроші в кишенях - реальний аргумент "за". Водночас не склалися стосунки з керівництвом регіональної "Батьківщини". За даними штабу, шеф регіонального осередку вимагав 150 тисяч доларів на купівлю друкарні. Грошей не було виділено. Керівник пішов у блок "За єдУ!" У київському штабі раді, що він пішов без друкарні. Однак і на нинішнє керівництво блок "За єдину Україну!" має більший вплив, аніж БЮТи. Перспективними обіцяли бути взаємини з незалежною профспілкою Волинця. Члени організації пішли на безпрецедентний крок - вступили до партії. Керівництво "Батьківщини" обіцяло підтримати висунутих ними кандидатів до місцевих рад, однак регіональний осередок "Батьківщини" висунув своїх кандидатів без консультацій із Волинцем та його прибічниками. Конфлікт серйозно ослабив позиції блоку в і так взятому під контроль адмінресурсу регіоні.
Технології
"Для того щоб одержати 4%, нам потрібно взяти 7%" - така установка штабу. Пояснюється вона ось чим: якщо під час виборів-98 донорами для інших партій стали "Трудова Україна" й Аграрна партія, то цього разу у штабів Тимошенко йМороза є підстави гадати, 2002-го під час підрахунку голосів саме з їхніх політичних об'єднань влада постарається зробити донорів. Члени "Блоку Юлії Тимошенко", не лише вони, запевняють: губернатори одержали чітку ЦВ: у кого в області блок здолає 4-відсотковий бар'єр, той втратить посаду. Влада й конкуренти, котрі контролюють TV, здійснюють досить ефективну блокаду БЮТи. На центральних каналах до сьогоднішнього дня не з'явилося жодного ролика. Сергій Головатий і Анатолій Матвієнко, котрі вели переговори, так і не змогли зустрітися з керівниками більшості каналів. Водночас блокада стала настільки очевидною для спостерігачів, що не можна виключати, що на "1+1" або навіть на "Інтері" кілька показів, однак, відбудеться.
Водночас застосовується низка інших технологій, спрямованих проти блоку. "Преса України", пославшись на завантаженість, відмовила в друкуванні газеті "Вечірні вісті" - надзвичайно близької до Юлії Тимошенко. Те саме формулювання й стосовно "Слова Батьківщини". Знов-таки надзвичайне завантаження дало підставу ДП "Преса" відмовитися від поширення передплати на ці видання по Україні. Правда, в обласних відділеннях Укрпошти передплатити газети, які пропагують блок, можна.
У багатьох ЗМІ БЮТи не може розраховувати на розміщення власної реклами, а також на ознайомлення виборців із їхньою точкою зору в разі критики на адресу блоку. Не вельми ефективно вдається використовувати й парламентську газету "Голос України". Її редактор Сергій Правденко входить у десятку списку. Водночас раптово розпочата перевірка "нецільового використання бюджетних коштів редакції" різко зменшила можливості й обмежила свободу Правденка. У низці регіональних і центральних ЗМІ, приміром, у "Сільських вістях", блок має проплачену вкладку, де зазвичай під рубрикою "На правах політичної реклами" публікує власні статті, як правило, без редакційних купюр. Відсутність телевізійної реклами блок намагається компенсувати поліграфічною продукцією. Десятки тисяч самоклеєних плакатів уже
Loading...

 
 

Цікаве