WWW.REFERATCENTRAL.ORG.UA - Я ТУТ НАВЧАЮСЬ

... відкритий, безкоштовний архів рефератів, курсових, дипломних робіт

ГоловнаФізкультура, Рекреація → Туристично-краєзнавча подорож по Українських Карпатах - Курсова робота

Туристично-краєзнавча подорож по Українських Карпатах - Курсова робота

піднімаємося вже знайомим серпантином на основний хребет, а від сідла повертаємо на захід і йдемо вздовж старого кордону. Там, де кордон різко повертає на північ і напрямку до вершини г. Ребра, вліво на південь відходить відріг, який через 20 хвилин виводить на вершину г.Гутин Томнатик /2017 м/ /фото № 10/. Спуск з вершини здійснюємо східними схилами в напрямку до озера. Даній ділянці маршруту характерна велика крутизна схилу, рухоме каміння. Для безпечного проходження і декількох місцях навішувалися перила. Проходження дозволяється тільки в погідну погоду.
ДЕНЬ П'ЯТИЙ / 20.08 /
За ніч випогодилося, і хоч зранку ще прохолодно, та настрій у групи бойовий. Вирушаємо на штурм вершини г. Бребеняскул /2037 м/, другої за висотою після Говерли, Хлопці поставили собі за мету встановлювати національний прапор на всіх двохтисячниках Українських Карпат. Отже, вперед. Знову знайоме сідло, а далі рухаємося в південно-східному напрямку по гребеню основного хребта. Вздовж маршруту трапляються колючий дріт від загороджень, як Першої так і Другої світових воєн, зарослі травою блін-дажі та траншеї. Вітер розганяє поодинокі хмарки І нам відкривається долина струмка Бистреця та добре проглядається хребет Кедроватий, який туди спадає в північному напрямку. Через півгодини ходу від сідла виходимо на вершину /фото №11/. Після короткого перепочинку на вершині сходимо в західному напрямку в басейн струмка Бребеняскул, а далі стежками, які ведуть у верхів'я струмка, до однойменного озера.
Після сніданку швидко згортаємо свій табір і знову в дорогу. Від вже описаного роздоріжжя, яке знаходиться поблизу г.Гутин Томнатик, ру-хаємося вздовж кордону в північному напрямку. Через півгодини ходу ви-ходимо на вершину г.Ребра / 2002 м //фото № 12/.Звідси відкриваються неповторні краєвидиЧорногори, добре проглядається най подальший маршрут / фото №13,14 /.
Після г.Ребра хребет плавно повертає на захід, аж до г.Туркуя. Ще година ходу - І ми біля оповитого легендами озера Несамовитого / фото № 15 /. Старі гуцули кажуть, що грішні душі набирають криги з цього озера і розсипань її з хмар градом, завдаючи людям великої шкоди. А ще кажуть, що не варто кидати камінь і озеро, бо можна викликати грозу.
Озеро Несамовите лежить на північно-східних схилах г.Туркул, на висоті 1750 м. Довжина озера 88 метрів, ширина 45 метрів, максимальна глибина - 1,5 метра знаходиться в західній частині озера.
Вище озера на гребені основного хребта знаходиться роздоріжжя: вліво добра ґрунтова дорога виведе вас в південному напрямку спочатку до полонини Туркульськоі, а далі в с. Богдан Рахівського району, вправо стелеться с теж., а, яка траверсує північно-східні схили г .Туркул і виводить на пологі схили г.Данцижа /зимою прохід заборонено, великі карнізи вздовж гребеня/. Наша група йде від роздоріжжя прямо вгору на штурм вершини г.Туркул. Стрімка стежка спочатку пролягає по кам'янистою ґрунтовому схилу /ухил до 30 градусів/, а далі, обминаючи неавликі скелі, по надійних поличках виводить на Теркину г. Туркуд /1933,2 м//фото №16/.
Після невеличкого перекусу вирушаємо в північному напрямку, попе-реду дві вершини г.Данциж /1822 м//фото № 17/. Добряче пригріло сонце, почастішали запинки на перепочинок /через кожні півгодини ходу, п'ять хвилин відпочинку/.
Проходимо вершини Данцижа, а далі виходимо на вершину г.Пожижезська / 1822,2 м/, тут і робимо зупинку на обід. Пригощаємо туристів з Польщі, які теж зупинилися на перепочинок. Від Пожижевської хребет пролягає в північно-західному напрямку через вершину г. Брецкул /1910 м/ аж до самої Говерли. По дорозі зустрічаємо багато туристичних груп як з України, так і з близького зарубіжжя /Польща, Словаччина, Угорщина, Чехія/.
І ось ми приходимо на сідло між Брецкулом та Говерлою. Справа від сідла в джерело води, вліво від сідла відходить стежка, яка траверсує південно-західні схили Говерли /використовується і непогоду/. Збираємося з силами, і через 25 хвилин роботи ми на Говерлі /2061 м/ - найвищій точці Українських Карпат /фото № 18,19/. На вершині зустрічаємо юних туристів з Києва та Чернігова.
Після святкового перекусу починаємо спуск з вершини на захід з напрямку Петроса. Зійшовши з крутого конуса Говерли, потрібно збігти від першого сідла на гребені до вже згаданої траверсної стежки, яка переходять в добру кам'янисто-ґрунтову дорогу .Дорога траверсує південними схилами всі подальші вершинки основного хребта і через дві години ходу виводить до сідла біля підніжжя г.Петрос.
?
12. На вершині г. Ребра (2002 м.)
13. На західних схилах г.Ребра. На задньому плані г. Шпиці (1863 м.)
?
14. Краєвид з г. Ребра. Наш подальший маршрут.
15. Біля озера Несамовитого
?
16. На вершині г. Турку (1933, 2м)
17. Спуск з г. Турку. Попереду дві вершини Данцига
?
18. На вершині г. Говерли (2061 м.)
19. На вершині г. Говерли. Рідні землі України
ДЕНЬ ШОСТІЙ / 21.08 /
Група прикинулася з першими променями синця /фото № 20/. Ніч була прохолодною, і у ас їх з'явилися бажання погрітися біля багаття. Так що черговим була додаткова допомога, що до збирання сухого ріщщя. Сніданок був зварений за рекордний час - 45 хвилин. Після сніданку збираємо і швидко свій табір І вирушаємо в радіалку на вершину г.Петрос /2020 м/. Добра стежка стелеться східним схилом вершини розумно минаючи круті схили та невеликі скелі. 40 хвилин штурму - І ми на вершині. Встанов-люємо національний прапор І за традицією - світлина на пам'ять /фото № 21/.
При спуску з вершини зустрічаємо мних туркеті в з Чернігова. Запрошуємо їх до нас в Коломию на зимові канікули. І далі в дорогу Далі маршрут пролягає вздовж полонини Гарманеска. Добра ґрунтова дорога траверсує південні відроги г. Петрос і через 2 години ходу виводить на перевал поблизу полонини Шумнеска. Збігаємо з перевалу по серпантинній стежці вздовж струмка в західному напрямку. Скинувши 100 м по висоті виходимо на добру ґрунтову дорогу, тут обладнане місце для відпочинку туристичних груп. Пообідавши, вирушаємо вже згадано" дорого", траверсуючи північні схили г.Шешуд /1688,7 м/. Через 40 хвилин ходу виходимо на полонину Менчул тут розміщується біостаціонар Львівського університету. Далі дорога змінне свои західну орієнтацій на північно-західну і пролягає буковим лісом, траверсуючи південні схили г.Манчул Квасівський. Пройшовши лісовий масив. дорога повертає на північ і ви-водить на невелику полонину. І далі минаючи руїни невеликого будинку, дорога описує плавний віраж вліво І швидко збігає в