WWW.REFERATCENTRAL.ORG.UA - Я ТУТ НАВЧАЮСЬ

... відкритий, безкоштовний архів рефератів, курсових, дипломних робіт

ГоловнаТехнічні науки → Механізована зварка в захисних газах, колеса легкових і вантажних автомобілів - Контрольна робота

Механізована зварка в захисних газах, колеса легкових і вантажних автомобілів - Контрольна робота


Контрольна робота
Механізована зварка в захисних газах, колеса легкових і вантажних автомобілів
Механізована зварка в захисних газах
При механізованій зварці в захисних газах переміщення електродного дроту уздовж шва проводиться уручну, а подача її і захисного газу в зону горіння дуги механізована. Механізованою зваркою виконують стикові і кутові шви. Стикові шви можуть виконуватися вертикальним електродом при русі пальника на себе, зліва направо і справа наліво. Метал товщиною до 6-8 мм можна зварювати одностороннім швом без оброблення кромок, а до 120 мм - двостороннім швом з обробленням кромок.
При виконанні стикових з'єднань одношаровими швами, а також при накладенні першого, шару багатошарового шва пальник переміщають поворотно-поступальний по осі шва без поперечних коливань електроду. При накладенні подальших зварних шарів пальник переміщають по витягнутій спіралі. Останні зварні шари виконують при зигзагоподібному русі пальника "змійкою" або ж по витягнутій спіралі, але з великою амплітудою коливання. Під час зварки пальник не повинен затримуватися на одному місці, оскільки в осоружному випадку значно збільшується розмір зварювальної ванни, що викликає перегрів металу. Після заварки кратера і виключення зварювального струму для захисту металу зварювальної ванни від окислення необхідно потримати пальник над кратером, не припиняючи надходження захисного газу до повного затвердіння зварювальної ванни. Закінчувати процес зварки розтяганням дуги і відведенням пальника не рекомендується.
Зварку для виготовлення стикових з'єднань можна вести також з нахилом електроду як кутом вперед, так і назад, В першому випадку при нахилі електроду до 10-30° глибина провару дещо менше, шов ширше, зручно направляти дугу по обробленню шва, можна добитися істотного зменшення розбризкування, зварку можна, виконувати з більшими швидкостями, ніж вертикальним електродом. При зварці кутом назад рекомендується нахиляти пальник на 5-15°. В цьому випадку можна дещо збільшити глибину провару, але ширина шва зменшується. Для розширення шва зварку виконують з коливаннями електроду.
Кутові шви можуть виконуватися як похилим , так і вертикальним електродом в лодочку При зварці похилим електродом пальник нахиляється упоперек шва під кутом 30-45 до вертикалі , а Уздовж шва - на 5- 15°. Торець електроду направляють в кут з'єднання або зміщують від нього на відстань до 1 мм по горизонтальному листу. Би процесі зварки пальник переміщають поворотно-поступальний по осі шва без поперечних коливань. Бажано вести зварку на спуск з нахилом виробу на 6-10°. Це покращує формування шва, дозволяє підвищувати швидкість зварки і зменшувати розбризкування металу. Основною трудністю при виконаному русі пальника "змійкою" або ж по витягнутій спіралі, але з великою амплітудою коливання. Під час зварки пальник не повинен затримуватися на одному місці, оскільки в осоружному випадку значно збільшується розмір зварювальної ванни, що викликає перегрів металу. Після заварки кратера і виключення зварювального струму для захисту металу зварювальної ванни від окислення необхідно з потримати пальник над кратером, не припиняючи надходження захисного газу до повного затвердіння зварювальної ванни. Закінчувати процес зварки розтяганням дуги і відведенням пальника не рекомендується.
Зварку для виготовлення стикових з'єднань можна вести також з нахилом електроду як кутом вперед, так і назад, В першому випадку при нахилі електроду до 10-30° глибина провару дещо менше, шов ширше, зручно направляти дугу по обробленню шва, можна добитися істотного зменшення розбризкування, зварку можна, виконувати з більшими швидкостями, ніж вертикальним електродом. При зварці кутом назад рекомендується нахиляти пальник на 5-15°. В цьому випадку можна дещо збільшити глибину провару, але ширина шва зменшується, для розширення шва зварку виконують з коливаннями електроду.
Кутові шви можуть виконуватися як похилим, так і вертикальним електродом в лодочку. При зварці похилим електродом пальник нахиляється упоперек шва під кутом 30-45 до вертикалі, а вздовж шва - на 5- 15°. Торець електроду направляють в кут з'єднання або зміщують від нього на відстань до 1 мм по горизонтальному листу. При процесі зварки пальник переміщають поворотно-поступальний по осі шва без поперечних коливань. Бажано вести зварку на спуск з нахилом виробу на 6-10°. Це покращує формування шва, дозволяє підвищувати швидкість зварки і зменшувати розбризкування металу. Основною трудністю при виконанні кутових швів похилим електродом є розтікання рідкого металу по горизонтальній площині, що може привести до підрізів і непроварам. Щоб уникнути цього за один прохід звичайно формують кутові шви катетом не більше 8 мм При виконанні кутових швів в лодочку особливих труднощів не виникає.
Основні типи, конструктивні елементи і розміри швів зварних з'єднань, при механізованій зварці в захисних газах ті ж, що і при автоматичній зварці.
Механізована зварка в захисних газах може проводитися у всіх просторових положеннях шва, з яких найзручнішим є нижнє. Коливальні рухи упоперек шва повідомляють електроду залежно від необхідної ширини шва, товщини зварюваного металу і форми підготовлених кромок.
Вертикальні стикові і кутові шви можуть виконуватися з низу до вверху. Зварку вгорі вниз застосовують приєднанні тонколистового металу а також при накладенні першого шару багатошарового шва. На початку процесу зварки, щоб забезпечити добрий провар початку шва електрод розташовують перпендикулярно металу. Після утворення зварювальної ванни його нахиляють на 10-15° нижче горизонталі і направляють на передню частину ванни попереджаючи її стікання збільшуючи проплавлення кореня шва і виключаючи несплави і натікання по краях шва. При товщині металу більше 6 мм зварку проводять від низу до верху як кутом вперед, так і назад . Другий спосіб застосовують у разі зварки металу більшої товщини. Для поліпшення формування шва електроду повідомляють коливальні рухи. При, зварці від низу до верху виходить глибокий провар кореня шва, відсутні несплави по його краях.
Схеми розташування і поперечних коливань електроду, при виконанні зграєю у вуглекислому газі різних швів, вертикальних зверху вниз, б - те ж, від низу до верху, д - горизонтальних, е - стельових
Горизонтальними швами при товщині металу до 3 мм зварку ведуть без скосу кромок, з невеликим зазором при збірці, що забезпечує повний провар швів І невелику опуклість. Зварку ведуть з нахилом електроду від низу до верху і кутом назад без поперечних коливань електроду . При товщині металу більше 3 мм роблять скіс на кромці верхнього листа, електрод також направляють від низу до верху, що попереджає стікання металу на нижню кромку.
Стельові шви виконують зваркою кутом назад на мінімальнихнапругах і струмах. Дугу і потік захисного газу направляють на ванну рідкого металу, що зменшує її стікання. Для цієї ж мети рекомендується збільшувати витрату захисного газу. Стельові стикові шви з
Loading...

 
 

Цікаве